منتديات شباب روش



منتديات شباب روش


شاطر|

كرسى الاعتراف مع المدير العام شادى محمد

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 4:44 pm


بسم الله الرحمن الرحيم



اهلا بك ياشادى الك يرحب بشادى ياجماعة
1-ماسمك
2-ماذا تفضل فى اكلتك
3-ماحب الناس اليك فى المنتدى

4-ما رأيك في هذه المقولة :
من نتائج المعصية قلة التوفيق , فساد الرأي , خفاء الحق , فساد القلب , خمول الذكر , اضاعة الوقت , نفرة الخلق , الوحشة من الرب , عدم اجابة الدعاء , قسوة القلب , محق البركة في الرزق والعمر , لباس الذل , ضيق الصدر ..
وهل لك ان تضرب لنا امثلة عما سبق ؟

5-من ابداعاتك : ثق فى الاخرين حتى هذه اللحظة (الان
6-لا اتميز ابدا عن احد ولكن كل منا وله هدف فقدرتك وتصميمك على تحقيق هدفك هو ما يميزك

سنكمل فى الرد الجاى انتظرونا بعد الدر الاستاذ شادى



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

1. اسمى : شادى هشام محمد السيد

2.انه بحب اكل الفراخ

3. انه بحب عبد الله و محمد بسيونى وكل الاعضاء اللى بيحبونى


4.المقالة دى بتمثل حال

5.انه عمرى ما بدى امان لاحد حتى لو كان اخوى

6.انه بنصح للاخرين على راى احمد حلمى حب ما تعمل حتى تعمل ما تحب

وشكرا ولو فى اى اسالة تانى انه مستعد


:11111:


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:13 pm

اوك شكرا لك على حبك لى
اجابتك نموذجيه

من تظن من الاعضاء بالمنتدى عموماً منافس لك ؟ ولما ؟

ما هي توقعاتك المستقبلية للشباب روش
ما رأيك بهذه الاسماء و ماذا تعني لك :
-عبد الله
-اشرف الدرينى
-محمد سمسم
ماذا تقدم نصيحة للأسماء التالية :
1-عبد الله
2- محمد سمسم
3-اشرف الدرينى
نكمل بقيت الاسئلة بعد الرد



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:25 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

احنه كلنه اخوت فى المنتدى

توقيعاتى ان شباب روش هايباه على راس المنتديات العربية لانو احنه ملوك الحصريات

عبد الله : اكتر من اخ فى المنتدى

اشرف الدرينى : زى والدى فى المنتدى

محمد سمسمة : ده مصمم فلاش عظيم وانه بصراحة بحبو اوى

انه بادى نصيحة لى عبد الله : بتل تطنش

محمد سمسمة : يا محمد لازم تدخل فى تصميماتك الفوتو شوب مش كل حاجة فلاش

اشرف الدرينى : يا اشرف فين حصرياتك

وشكرا


:11111:


AMOUN
عضو ممــيز
عضو ممــيز
avatar
الجنس : انثى
عـدد الـمـســاهـمـــات : 39
العمر : 25
بلدك اية : ALGERIA
مزاجك اية النهاردة : smile...smile...smile.....
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://WWW.TAMERLOVERS.COM
الخميس يناير 22, 2009 5:32 pm

اسمي/ايمان يعقوب
افضل في اكلتي شرموله
بحب كل الناس اللي فالمنتدى
المقوله 1/ -مقوله صح وانا حصلتلي لما اهمل صلاتي
في رايي اللي لسه يؤامن في الناس يبئ عبيط

love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:37 pm

AMOUN كتب:
اسمي/ايمان يعقوب
افضل في اكلتي شرموله
بحب كل الناس اللي فالمنتدى
المقوله 1/ -مقوله صح وانا حصلتلي لما اهمل صلاتي
في رايي اللي لسه يؤامن في الناس يبئ عبيط

متشكرين عل ىالرد لاكن الموضع مخصص للكرسى الاعتراف والى قاعد عليه شادى الان وايجى يوم تقعدى عليه يريد تسئلى شادى يريد متشكرين



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:40 pm

ماهو تقيمك لاقوى عضو فى المنتدى بالشغل
هل اشرف الدرينى مقصر فى حقة فى الاشراف
ام محمد سمسه مقصر فى الاشراف
ام عبد الله مقصر فى الادارة
ماهى نصيحتك للمشرفين والادارة
ماهى تطويراتك فى المنتدى
ماذا تتوقع ان يكون المنتدى فى المستقبل
ونستكمل بعد الرد



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 5:49 pm

بصراحة كل الاعضاء جامدين

اشرف الدرينى مش مقصر

محمد بصراحه عامل شغل جامد جدا جدا

عبد الله مش مقصر خالص بس لمه اشتريت المنتدى شغلو باه قليل شوية صغيرا


معنديش نصيحة عشان احنه كلنا اخوى

تطويراتى ان شباب روش بنجيب الحاجة قبل الجميع

انى شباب روش يباه على راس المنتديات العربية


:11111:


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 6:12 pm

1- لماذا انت حبيبت تشترى المنتدى
متى عرفت المنتدى
ماهى فكرتك ان عبد الله قل همته فى المنتدى ليه
واشرف الدرينى محدش بيكتب مواضيع ليه
ومحمد سمس بيصمم بالفلاش ليه
ليه ان المشرفين مش مقربين من بعض
ماهى الصفات الى انت اتعلمتها من منتدانا
من تختار ان يكون فى كرسى الاعتراف وراك
الاعضاء حان وقتهم للاسئلة
اخر يوم يوم الخميس
والى ايختاره شادى ايبدء يوم الجمعة



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 6:27 pm

انه اشتريت شباب روش عشان لاقية الاعضاء مش عايزين المنتدى يتباه بس عبد الله الظروف حكمتو قالة ما انه الحمد لله بتاع تصميمات مواقع ما اشتريه انه وكمان عشان الاعضاء اللى بيحبو المنتدى واشتريتو عشان اخليه على راس المنتديات العربية

انه كان عندى منتدى ووخشية على منتدى لاية بنر شباب روش وبعدين دخلة وسجلة

عبد الله مش مقصر هو بس باه مشغول

ممكن عشان اشرف موظف ومش فاضى


ممكن عشان مبيعرفشى يشتغل بى الفوتو شوب

المشرفين مقربين من بعض بس فيه اكتريتهم مش مقربين مننه

التعاون

انه مستنى اسالة الاعضاء وبعدين اقول

:11111:




عدل سابقا من قبل شادى محمد في الخميس يناير 22, 2009 6:34 pm عدل 2 مرات
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 6:41 pm

مين الى عايز يسال شادى فرصة ياجماعة يريد الكل يساله يقرب منه



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
abdoadel
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 667
العمر : 28
بلدك اية : مصر الـــ ام الدنيــا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 8:17 pm

1 احسن موضوع قراتيه في منتدى شباب روش


2 اسواء موضوع في المنتدى

3_رسائل سريعه الى
الاخوه في فلسطين
الاخوه في العراق
4_عمل ندمت على فعله؟
5_هل اجابتك ستكون صادقه كلها والى اسئله اخر انشاء الله


AMOUN
عضو ممــيز
عضو ممــيز
avatar
الجنس : انثى
عـدد الـمـســاهـمـــات : 39
العمر : 25
بلدك اية : ALGERIA
مزاجك اية النهاردة : smile...smile...smile.....
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://WWW.TAMERLOVERS.COM
الخميس يناير 22, 2009 9:58 pm

.......اااااه نسيت ....
انا بقالي مده مفتحتش التشات ولا دخلت عالمنتدى .......بس بجد كان عندي ضروف.....بس بجد وحشتوووووني اوووووي وحشني الكلام معاكم.....يا ريت تعدروني......احبكم كلكم
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 10:31 pm

AMOUN كتب:
.......اااااه نسيت ....
انا بقالي مده مفتحتش التشات ولا دخلت عالمنتدى .......بس بجد كان عندي ضروف.....بس بجد وحشتوووووني اوووووي وحشني الكلام معاكم.....يا ريت تعدروني......احبكم كلكم
ياختى اهلا مبرحبا بس مش فى الموضوع ده يبقى موضوع فى قسم تانى ده مخصص للكرسى الاعتراف بشادى
اوكى



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 11:22 pm

abdoadel كتب:
1 احسن موضوع قراتيه في منتدى شباب روش


2 اسواء موضوع في المنتدى

3_رسائل سريعه الى
الاخوه في فلسطين
الاخوه في العراق
4_عمل ندمت على فعله؟
5_هل اجابتك ستكون صادقه كلها والى اسئله اخر انشاء الله

والله بصرحة كل المواضيع جميله

والله بصراحة مفيش فى المنتدى موضوع وحش

الرسالة اى غزة هاقول
لازم تستحملو عشان دى البلد بتاعتكو مش بلد حد تانى وانتو لو سبتوه مش هتلاوه


رسالة الى العراق
خلاص استحملو الحبه الصغيرين دوله هايت ما يمشو

انه ندمان انى بزعل ناس كتيرا منى


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس يناير 22, 2009 11:33 pm

ِكرا على اجابتك ياعبد الله واجابتك النموذجيع ياشادى



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
محمدسمسمة
~[ جـامد اخـر حـاجـه ]~
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 208
العمر : 32
بلدك اية : مصر
مزاجك اية النهاردة : عال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://www.shahd.4ulike.com
الجمعة يناير 23, 2009 5:52 am

1-من هو مثلك الاعلى
2-ما هى حالتك العاطفية؟
3-اقرب عضو الى قلبك؟
4-احلى منتدى شوفته غير شباب روش؟
5-امنية حلمت بها ولم تتحقق؟
6-اسعد يوم فى حياتك؟


abdoadel
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 667
العمر : 28
بلدك اية : مصر الـــ ام الدنيــا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجمعة يناير 23, 2009 8:50 am

AMOUN كتب:
.......اااااه نسيت ....
انا بقالي مده مفتحتش التشات ولا دخلت عالمنتدى .......بس بجد كان عندي ضروف.....بس بجد وحشتوووووني اوووووي وحشني الكلام معاكم.....يا ريت تعدروني......احبكم كلكم

ربنا معاكى ياقمر
ولايهمك
المهم احنا عايزين نهرى شادى
اسئله نخليه يعترف ويقر

tongue


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجمعة يناير 23, 2009 12:10 pm

يريد عايزين شادى يقر هههههههههههههههههههه قر ياشادى



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 28
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجمعة يناير 23, 2009 1:09 pm

محمدسمسمة كتب:
1-من هو مثلك الاعلى
2-ما هى حالتك العاطفية؟
3-اقرب عضو الى قلبك؟
4-احلى منتدى شوفته غير شباب روش؟
5-امنية حلمت بها ولم تتحقق؟
6-اسعد يوم فى حياتك؟
1.والدى

2.ماشيه

3.عبد الله

4.ماى اجى

5.انى اجيب احدث لاب توب

6.لمه بات لاعب كورة فى فريق صغير

:11111:


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجمعة يناير 23, 2009 1:33 pm

متشكرين على الرد الجامد



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
do4460
~[ جـامد اخـر حـاجـه ]~
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 154
العمر : 28
بلدك اية : مصر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://www.google.com
السبت يناير 24, 2009 11:54 am

جميل ان احنا اتعرفنا عليك و انا بحبك انت و عبد الله و tito_rimo
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 23
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السبت يناير 24, 2009 12:37 pm

شكرا على اجابتك ياعسل معانا



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
nareman000
~[ جـامد اخـر حـاجـه ]~
avatar
الجنس : انثى
عـدد الـمـســاهـمـــات : 120
العمر : 27
بلدك اية : مصر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://www.shababrwesh.net
الإثنين فبراير 02, 2009 1:44 pm

اسمى /ناريمان سعد
احب اكله/كنتاكى وبيتزا هت
واحب كل الفى المنتدى ويارب يخلينا لبعض


NAREMAN___NONA
omr & salma
عضو ممــيز
عضو ممــيز
avatar
الجنس : انثى
عـدد الـمـســاهـمـــات : 58
العمر : 32
بلدك اية : لو عايز تعرف حبني و بعدين بص على قلبك و أنت تعرف
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://www.tamerlovers.com
الثلاثاء فبراير 03, 2009 11:27 pm

نورتنا يا شادي
أنت و عبد الله محبوبين
أختكم : سلمى


و ما عجبي موت المحبين في الهوى و لكن بقاء العاشقين عجيب


******************

طول عمري بخاف من الحب ... و سيرة الحب ... و ظلم الحب لكل أحبابه ... أه أه أه
و ياما قابلت و شفت ... عشاق ... دابوا ما تابوا

طول عمري بقول ... لا أنا قد الشوق و ليالي الشوق ولا قلبي قد عذاااااااااااااابه

كرسى الاعتراف مع المدير العام شادى محمد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب روش  :: القسم العام General Section l :: الكوفى شوب CoFFee Shop l-

منتديات شباب روش

↑ Grab this Headline Animator