منتديات شباب روش



منتديات شباب روش


شاطر|

كرسى الاعتراف الجزء الثانى مع المدير الجميل شريف

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 7:43 am

بسم الله الرحمن الرحيم
مرحبا بك ياستاذ شريف فى كرسى الاعتراف الجزء الثانى
لقد عملنا تصويت
وكان بينافس على القمة شريف وبنجور
لقد ربح شريف
13 مصوت
وبنجور 10
وقد كان اجمالى المصوتون 30
ومشاهدة الموضوع 300
معنى ذالك ان كرسى الاعتراف حقق انجازا عاليا




مرحبا بك استاذ شريف

نريد ان تقولنا ايه رايك فى كرسى الاعتراف الجزء الاول وهل اعجبك
نريد اسمك سنك هوايتك المفضلة اكلتك المفضلة
كلنا على احسن الاصدقاء فى المنتدى
واصف كل واحد منهم
اولا كل سنة وانتا طيب بمناسبة العيد
اتفضل العصير الاول

ونبدء بالاسئلة الثانية عندما يجاوب الاخ شريف على الاسئلة




متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 8:10 am

اهلا

شكرا على الكلام الجميل دة ونبتدى بأول الاسئلة

اقتباس :

نريد اسمك

انا اسمى شريف محمد

اقتباس :

سنك

16 سنة

اقتباس :

هوايتك المفضلة

التصميم
اقتباس :

اكلتك المفضلة

البيتزا
اقتباس :


كلنا على احسن الاصدقاء فى المنتدى

اقتباس :


واصف كل واحد منهم



انت وعبده وشادى ومعلش لو نسيت حد

انت : شخص طيب ومحترم
عبده : من اكتر الناس المحترمين الى عرفتهم
وبجد صاحبى من زمان

وشادى بردو نفس النظام

اقتباس :

اولا كل سنة وانتا طيب بمناسبة العيد
اقتباس :


وانت طيب ياباشا
اتفضل العصير الاول

هههههه شكرا على العصير الجميل دة
ومستنى باقى الاسئلة





Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 8:35 am

اولا
احكلنا ازاى اتعرفت على المنتدى
هل ابتديت بعضو ثم مشرف ثم مدير
ام مبقيت مدير علطول
قلنا ايه الفرق بين المنتدى ماكان مع عبدو والمنتدى مع كان شادى
وايه رايك بخماسى المنتدى
انت وبنجور وشادى وعبدو السفاح
قلنا علا علاقتك بالمدير العام عبدو
وقلنا على كفاؤة من اجل ان يرقى المنتدى بهذا مستوى
واحكيلنا علا علاقتك بشادى
ايه اقتراحك للتطويرات المنتدى



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 9:18 am

اقتباس :

احكلنا ازاى اتعرفت على المنتدى

هل ابتديت بعضو ثم مشرف ثم مدير
ام مبقيت مدير علطول

بقيت مدير علطول
زماااااااااان عبده سجل فى منتدى انا كنت فيه واتعرفت عليه
وبعدين سجلت فى منتداه وخلانى اكون مدير معاه وكبرنا المنتدى مع بعض
وكانت كل المنتديات بتقلدنا
لاكن للاسف نزلنا مرة واحدة

اقتباس :

قلنا ايه الفرق بين المنتدى ماكان مع عبدو والمنتدى مع كان شادى

هو شادى اصلا واخد المنتدى وهو مفيش حد بيخشو كتير
اقتباس :


وايه رايك بخماسى المنتدى
انت وبنجور وشادى وعبدو السفاح


تمام مديرين كتير بس يارب نعمل حاجة تكبر المنتدى ان شاء الله

اقتباس :

قلنا علا علاقتك بالمدير العام عبدو

عبده حبيبى واعرفه من زمان وانا قلت قبل كدة من اكتر الناس المحترمه الى عرفتها والله
وطيب جدا

اقتباس :

وقلنا على كفاؤة من اجل ان يرقى المنتدى بهذا مستوى
اما كان المنتدى محدش بيخشه
كنت انا بيأس واقول مافيش امل لاكن عبدو بردو
شغل المنتدى ودة بالنسبة ليا انجاز
انا كان عندى منتدى اول مانشاطه قل واتخنقت حذفته علطول

اقتباس :

واحكيلنا علا علاقتك بشادى
حبيب قلبى هههههههههههههه
دة معرفة حكاية طويلة اوى


اقتباس :

ايه اقتراحك للتطويرات المنتدى
مش بحب الاقتراحات لكن راى اننا ننزل علطول حجات جديدة
دى اهم حاجة ربنا يسهل

---------------

ايه كرسى الاعتراف الجامد دة ههههههههههههههه
مستنى الباقى



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 9:53 am

قلنا
غاب عنا نجم التصاميم محمد سمسمة
فهل اتلاقى مشرف تصاميم بيصمم فلاش شكله
وغاب عنه اشرف الدرينى رجل الرياضة
هل اتلاقى حد ايسد بداله
قلنا
هل لديك امل ان المنتدى ايرجع تانى شكل زمان

ماذا لو اهتمت شركة مكتوب برعاية المنتدى او شركة ياهو ماذا يصبح المنتدى

نكمل بعد الرد على الاسئلة



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 10:24 am

اقتباس :

غاب عنا نجم التصاميم محمد سمسمة
فهل اتلاقى مشرف تصاميم بيصمم فلاش شكله

فى مصممين كتير ولاكن بتفرق
اما يكون عضو غالى علينا يبعد

اقتباس :

وغاب عنه اشرف الدرينى رجل الرياضة
هل اتلاقى حد ايسد بداله

دة كان مشرف رائع حتة لو لقينا حد بداله مش هنلاقى حد زيه بردو

اقتباس :

قلنا
هل لديك امل ان المنتدى ايرجع تانى شكل زمان

اة ان شاء الله

اقتباس :

ماذا لو اهتمت شركة مكتوب برعاية المنتدى او شركة ياهو ماذا يصبح المنتدى
ربنا يسهل



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 10:30 am

استراحة ونعود





استراحة ونعود كل سنة وانتا طيب



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
abdoadel
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 667
العمر : 28
بلدك اية : مصر الـــ ام الدنيــا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 11:17 am

حبيب هارتى انا جيت صباح الفل على عيونك ياجميــلــ هديك كام سؤال والجواب بصراحة
اولا اقولك كل سنه وانت طيب ...وعيد سعيد عليك وعلى الامه الاسلاميه يارب


ـ طبعا اول سؤال يعرفنا بيك
( اسمك و سنك و عنوانك )
وكمان عايزين تفاصيل بمعني اصح اوصف نفسك و شخصيتك كمان ؟
2 ـ نخش ف الجامد بصراحة كدة بتؤمن بعمل المرأة ولا لأ و ليه ؟
3 ـ لو خيروك بين اللي بتحبه و شغلك ( دا لو انت مع عمل المرأة ) تختار ايه بأمانة ؟
4-ماذا تعني لك الصداقة؟ ومين اقرب صديق ليك في الحياة؟ ومين اقرب صديق ليك جوه المنتدى؟
5-كل شخص مننا جواه نسبة حزن ياترى نسبة الحزن جواك كام في المية؟

هاقولك كلمات توجهها لاشخاص :
- بحبــــــــك
- مواضيعك ممتازة
- انت فين وغايب عننا ليه
- المنتدى وحش من غيرك
- رأيك بيعجبنى
- انت شخصية محبوبة جدا في ابن مصر
- انت دمك خفيف اوى
- انت شخصية قوية تتحمل الصعاب


بس كفايه كده فاصل ونواصل



S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:09 pm

اهلا ياعبده منور

اقتباس :

( اسمك و سنك و عنوانك )

هو انا بعمل محضر ههههههههههههههه
مكرر بس هجاوب عليه ^^

اسمى شريف محمد
سنى 16
عنوانى مصر - القاهرة
اقتباس :


وكمان عايزين تفاصيل بمعني اصح اوصف نفسك و شخصيتك كمان ؟

انت عارف انى مش بعرف اوصف نفسى اسيب الناس هى الى تكلم
لاكن فى كام حاجة انى بحفظ الاسرار - وطيب بزيادة اوى
ومش بحب أزى حد الا لو عملى حاجة لو فى اضافات قلى
لاكن الباقى اسيب الناس توصفه

اقتباس :

2 ـ نخش ف الجامد بصراحة كدة بتؤمن بعمل المرأة ولا لأ و ليه ؟

ههههههههههههههه اة طبعا ومالها المرأة عادى

بس مش تشتغل شغل رجالة
اقتباس :

3 ـ لو خيروك بين اللي بتحبه و شغلك ( دا لو انت مع عمل المرأة ) تختار ايه بأمانة ؟


طب ايه الى جابو لعمل المرأة
السؤال محير بس انا مش هضيع مستقبلى بردو

اقتباس :

4-ماذا تعني لك الصداقة؟ ومين اقرب صديق ليك في الحياة؟ ومين اقرب صديق ليك جوه المنتدى؟

الصداقة: شىء جميل ولو كانت حقيقية
اقرب صديق ليا هو اسمه احمد
واقرب صديق جو المنتدى انت
اقتباس :

5-كل شخص مننا جواه نسبة حزن ياترى نسبة الحزن جواك كام في المية؟

90%

اقتباس :
هاقولك كلمات توجهها لاشخاص :
اقتباس :

[center][center]- بحبــــــــك
[/center]

اقلها لـ امى


اقتباس :
- مواضيعك ممتازة

حسناء


اقتباس :
- انت فين وغايب عننا ليه

salma mahmod
اقتباس :

[center]- المنتدى وحش من غيرك

ميمو
اقتباس :
- رأيك بيعجبنى

abdoade
اقتباس :

- انت شخصية محبوبة جدا

abdoadel,shady

اقتباس :

- انت دمك خفيف اوى
shady
اقتباس :

- انت شخصية قوية تتحمل الصعاب


abdoadel

----------

اسئلتك جميلة ومستنى الباقى



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 27
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:13 pm

احنا الفررررررح

ضرب الفسحه ضرب ضرب

انا عندى كام سوال بس

انت كنت بتاخد شندوتشات ايه وانت صغير

وكنت فى مدرسة ايه

تعرف سامح الحلاق

تعرف احمد عيسى

تعرف ابراهيم موسى

بس كده

وفى هذه الحلقة عايز اغنية الست دى امى


caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 27
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:20 pm

رد على السوال ومتهربشى

انت كنت بتاخد شندوتشات ايه وانت صغير

تعرف سامح الحلاق

تعرف احمد عيسى

تعرف ابراهيم موسى

بس كده


abdoadel
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
...::| رئيس مجلس الادارة|::...
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 667
العمر : 28
بلدك اية : مصر الـــ ام الدنيــا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:21 pm

S7ERIF كتب:
اهلا ياعبده منور

اقتباس :

( اسمك و سنك و عنوانك )

هو انا بعمل محضر ههههههههههههههه
مكرر بس هجاوب عليه ^^

اسمى شريف محمد
سنى 16
عنوانى مصر - القاهرة
اقتباس :


وكمان عايزين تفاصيل بمعني اصح اوصف نفسك و شخصيتك كمان ؟

انت عارف انى مش بعرف اوصف نفسى اسيب الناس هى الى تكلم
لاكن فى كام حاجة انى بحفظ الاسرار - وطيب بزيادة اوى
ومش بحب أزى حد الا لو عملى حاجة لو فى اضافات قلى
لاكن الباقى اسيب الناس توصفه

اقتباس :

2 ـ نخش ف الجامد بصراحة كدة بتؤمن بعمل المرأة ولا لأ و ليه ؟

ههههههههههههههه اة طبعا ومالها المرأة عادى

بس مش تشتغل شغل رجالة
اقتباس :

3 ـ لو خيروك بين اللي بتحبه و شغلك ( دا لو انت مع عمل المرأة ) تختار ايه بأمانة ؟


طب ايه الى جابو لعمل المرأة
السؤال محير بس انا مش هضيع مستقبلى بردو

اقتباس :

4-ماذا تعني لك الصداقة؟ ومين اقرب صديق ليك في الحياة؟ ومين اقرب صديق ليك جوه المنتدى؟

الصداقة: شىء جميل ولو كانت حقيقية
اقرب صديق ليا هو اسمه احمد
واقرب صديق جو المنتدى انت
اقتباس :

5-كل شخص مننا جواه نسبة حزن ياترى نسبة الحزن جواك كام في المية؟

90%

اقتباس :
هاقولك كلمات توجهها لاشخاص :
اقتباس :

[center][center]- بحبــــــــك


[/center]

اقلها لـ امى


اقتباس :
- مواضيعك ممتازة

حسناء


اقتباس :
- انت فين وغايب عننا ليه

salma mahmod
اقتباس :

[center]- المنتدى وحش من غيرك


ميمو

اقتباس :
- رأيك بيعجبنى

abdoade
اقتباس :

- انت شخصية محبوبة جدا

abdoadel,shady


اقتباس :

- انت دمك خفيف اوى
shady
اقتباس :

- انت شخصية قوية تتحمل الصعاب


abdoadel

----------

اسئلتك جميلة ومستنى الباقى


الله ينور عليك يامعلم


خد دى كمان

اكلتك المفضله ؟؟

لو فكرت تصيف اى مكان تختاره ؟

نفسك تبقى ايه ف المستقبلــ ؟؟؟




S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:26 pm


اهلا تانى




اقتباس :

اكلتك المفضله ؟؟

البيتزااا فاكرها

ههههههههههه


اقتباس :

لو فكرت تصيف اى مكان تختاره ؟

بص مش هقلك شرم الشيخ والكلام دة لان احلى بلد زورتها
بورسعيد انا بحبها اووووووووووووى ولو قعدت فيها عمرى كله مش هزهق منها

اقتباس :

نفسك تبقى ايه ف المستقبلــ ؟؟؟

مهندس كمبيوتر
مع انى داخل ادبى ههههههههههههههههه
ربنا يسهل انا مش بحب السؤال دة بس انا ناوى اخش حاجة كمبيوتر بردو
ان شاء الله




Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:28 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اقتباس :



انت كنت بتاخد شندوتشات ايه وانت صغير

كنت باخد ساندوشات وارميها ياعم
لانى مش بحب السندوتشات زى الجبنة والحجات دى

اقتباس :

تعرف سامح الحلاق

هههههههههههههههههه اة طبعا
خلى باالك اوعى تحلق عندو هههههههه

اقتباس :

تعرف احمد عيسى

انا كنت فاكرو الواد عيسى بتاع الكوافير هههههههههههههه
بس دة مسيحى معرفش والله يمكن اكون سمعت عنو

اقتباس :

تعرف ابراهيم موسى

دة انت بتهزر بقى

بس كده



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


caspercafe
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
صـاحب الليــله مــؤسس المنتدي
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 3484
العمر : 27
بلدك اية : فى قلب حبيبي
مزاجك اية النهاردة : افكر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:31 pm



انت بتشجع نادى ايه فى مصر

وبتشجع انى نادى على مستوى العالم

هل انت انسان عاطفى

ايه اكتر بلد بتحبها على مستوى العالم

ايه اكتر لون بتحبو

ايه اكتر شخص بتحبو فى دنيتك

يلا باه هاسيبك تفكر شوية وترجع



S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأحد سبتمبر 20, 2009 12:34 pm

ههههههههههههههههه ايه الاسئلة الحلوة الصغنونة دى

اقتباس :


انت بتشجع نادى ايه فى مصر

هو فى حاجة معروفة غير الاهلى دلوقتى هههههههههه

اقتباس :

وبتشجع انى نادى على مستوى العالم

برشلونة بحبو مش بشجعو يعنى لو لعب ماتش وخسر عادى طظ



اقتباس :

هل انت انسان عاطفى

السؤال دة بتاع رشا هههههههههههه
انا عاطفى بص




ههههههههههه
اقتباس :

ايه اكتر بلد بتحبها على مستوى العالم

فرنسا

اقتباس :

ايه اكتر لون بتحبو

البنفسجى - الاسود


اقتباس :

ايه اكتر شخص بتحبو فى دنيتك

امى

اقتباس :

يلا باه هاسيبك تفكر شوية وترجع

مستنيك



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


السفاح
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 103
العمر : 27
بلدك اية : فــى آى حــتـــه تـــلاقـــيــنـــى
مزاجك اية النهاردة : مـــوز عــ آلآخـــر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://WwW.ShababRwesh.NeT
الإثنين سبتمبر 21, 2009 9:02 am

جتلك اهووو
1_ انت بتحب ناو حد ميعن ( لو ف اسم يبقأ رضأ )

2_ نفسك تعمل ايه ناو ومش عارف

3_ لو معاك مليون جنيه اول حاجه هتعملها ايه

4_ لو حصل معاك موقف رخم هتصرف ازاى _زى ( ماشى مثلأأ مع خطيبتك وجه واحد وضربك ب القلم هتصرف ازاى )

5-انت راضى عن نفسك السنة دى فى كل حاجة فى البيت مع اصحاااااااااااابك؟؟؟؟؟

6- اكتر حاجة مرت عليك فى حياتك ؟

7-انت شايف انى الناس شيفاك ازاى؟

8- اكتر حاجة الدنيا علمتهالك؟

9-هل ندمت على صراحتك يوماااااااااااااااااااااا؟

واخيرا من تكون انت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كفايه جيلك تانى







β'ý Σỷ ßєsτ fяɪиɒ:âbÐoĀ₫ếŁ




S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الإثنين سبتمبر 21, 2009 9:22 am

اهلا يا سفاح

اقتباس :


_ انت بتحب ناو حد ميعن ( لو ف اسم يبقأ رضأ )

يعنى حاجة زى كدة مش عارف والله
انا مريت بتجارب كتير خلتنى اخاف احب
اقتباس :

2_ نفسك تعمل ايه ناو ومش عارف


ناو انا عاوز انزلاروح اى حتة لحد ماخرج مع صحابى
لاكن متلغبط وحاسس انى زهقان

------
اقتباس :

3_ لو معاك مليون جنيه اول حاجه هتعملها ايه
اول حاجة هسيب مصر بس ان شاء الله دة هيحصل
وتانى حاجة اشترى بيت بقى فى البلد الى هروحها وعربية
وربنا يسهل بقى ههههههههههه

اقتباس :

4_ لو حصل معاك موقف رخم هتصرف ازاى _زى ( ماشى مثلأأ مع خطيبتك وجه واحد وضربك ب القلم هتصرف ازاى )

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هى مستحيل هتحصل لاكن لو حصلت هتخانق طبعا
ولو كبرت معايا مسدس فشنك..

اقتباس :

5-انت راضى عن نفسك السنة دى فى كل حاجة فى البيت مع اصحاااااااااااابك؟؟؟؟؟

لالالالالالالالالا مش راضى عن نفسى خالص والله

اقتباس :

6- اكتر حاجة مرت عليك فى حياتك ؟

سؤال مفاجىء مش عارف لانى مش مركز معاك
هههههههههههه

اقتباس :

7-انت شايف انى الناس شيفاك ازاى؟

انا شايف ان الناس شيفانى طيب
بس وشوفو انتو بقى شايفنى ازاى؟
اقتباس :

8- اكتر حاجة الدنيا علمتهالك؟

علمتنى الدنيا انى ماثقش فى حد بسهولة
وعلمتنى انى اما اكون حزين ابقى حزين بصمت
اكيد علمتنى حجات كويسة بس
مش فاكر بردو

اقتباس :

9-هل ندمت على صراحتك يوماااااااااااااااااااااا؟
انا بكره الكذب وبقول الصراحة علطوول
ومش ندمت ولا مرة

اقتباس :

واخيرا من تكون انت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا شريف
باختصار انا علطول حزين واوقات قليلة الى بكون فيها فرحان
مش بحب المجامله ابدا ولا بعرف اجامل

مع ان الناس سعات تقلى بلاش مجامله

---------------

اسئلتك لذيذة والله

مستنيك تانى





Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الإثنين سبتمبر 21, 2009 1:52 pm

مشكور عبدالله
شادى
السفاح
على الاسئلة
مشموح فقط للمديرون والمشرفين الاسئلة فى هذه اربع الايام الاولى من الكرسى وبقيت الاسبوع الاعضاء
بما اننا فى ثانى ايام العيد ياشريف
قولنا قضيت اول يوم العيد ازاى
هل الصداقة تعنى لك شى وهل مررت بها مع احد والى اين وصلت
ماهو الحدث التاريخى مازال عالق فى ذاكررتك
ماهو اليوم السى فى حياتك وفى المنتدى
كيف تنظر اى نشاط المنتدى بشكل عام
لما انك مدير عام شباب روش قلنا مايمز المنتديات الاخرىعن شباب روش
ماهو توقعاتك المستقبلية للمنتدى
ماذا تقول لمن تشمك وتعرض لك بكلام جارح
من هو الانسان الناجح وما هو اساس النجاح
لو اخطات هل تصلح الخطا وماهو النقاط الاساسية لقط تصلحه
شباب اليوم مارايك بهم وماتوجه لهم من نصائح
مطكل بعض الرد



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الإثنين سبتمبر 21, 2009 2:23 pm

اقتباس :
قولنا قضيت اول يوم العيد ازاى


كان يوم نكد
اقتباس :


هل الصداقة تعنى لك شى وهل مررت بها مع احد والى اين وصلت

الصداقة الحقيقة جميلة
والحمد الله عندى صحاب كتير

اقتباس :

ماهو الحدث التاريخى مازال عالق فى ذاكررتك

حدث تاريخى لا مش فاكر
ههههههههههههههه

اقتباس :

ماهو اليوم السى فى حياتك وفى المنتدى

اليوم الى اكون مضايق فى تقدر تقول كل يوم
اقتباس :

كيف تنظر اى نشاط المنتدى بشكل عام


قليل جدا
اقتباس :

لما انك مدير عام شباب روش قلنا مايمز المنتديات الاخرىعن شباب روش

مافيش

اقتباس :

ماهو توقعاتك المستقبلية للمنتدى

ان شاء الله يبقى كويس
اقتباس :

ماذا تقول لمن تشمك وتعرض لك بكلام جارح


ليلته سوده ان شاء الله

اقتباس :

من هو الانسان الناجح وما هو اساس النجاح


الانسان الناجح هو الناجح ههههههههههه
اساس النجاح الاجتهاد
اقتباس :

لو اخطات هل تصلح الخطا وماهو النقاط الاساسية لقط تصلحه

مش كتير ,,, على حسب الغلطة

اقتباس :

شباب اليوم مارايك بهم وماتوجه لهم من نصائح

تماااااااام

انا عاوز حد ينصحنى




Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


السفاح
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 103
العمر : 27
بلدك اية : فــى آى حــتـــه تـــلاقـــيــنـــى
مزاجك اية النهاردة : مـــوز عــ آلآخـــر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضوhttp://WwW.ShababRwesh.NeT
الإثنين سبتمبر 21, 2009 8:09 pm

جـــتــــلـــكــ آهـووو

ايه هى اكتر حاجه بتنرفزك واكتر حاجه بتهديك ؟


مين اكتر لعيب كوره قدم بتحبه ؟وليه؟

ايه اكتر ماده بتحبها ف دراستك ؟

هل فى حد غالى عليك مفتقده ؟

اكتر موقفحسيت فيه بحزن؟؟

اكتر موقف حسيت انك محروج فيه؟؟

اذكر بعض الصفات السيئه فيك ؟وبعض الصفات الجيده ؟

حبيت كام مرة ؟ وانجرحت كام مرة واللى جرحك كان حد قريب منك ولا لا؟

& ايه الحاجه اللى بتعملها كل يوم وبتخليك فرحان ؟؟ (( اياك تكدب ))

& ايه الحاجه اللى بتتضايق منها من اصحابك ؟؟

& موقف حصل من واحد صحبك واتضايقت منه ؟؟ مع ذكر السبب ومين الواد دا

& حياتك ماشيه ازاى يا شــــيـــرىّ ؟؟

نلتقى بعد الفاصل (( شويه وراجعين ))






β'ý Σỷ ßєsτ fяɪиɒ:âbÐoĀ₫ếŁ




S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الإثنين سبتمبر 21, 2009 8:23 pm

اقتباس :
ايه هى اكتر حاجه بتنرفزك واكتر حاجه بتهديك ؟

اكتر حاجة بتنرفزنى اما اكون بكلم حد غبى

اقتباس :

مين اكتر لعيب كوره قدم بتحبه ؟وليه؟

ابو تريكة...هو كدة

اقتباس :

ايه اكتر ماده بتحبها ف دراستك ؟

علم النفس

اقتباس :

هل فى حد غالى عليك مفتقده ؟
لا
اقتباس :


اكتر موقفحسيت فيه بحزن؟؟

يوم وفاة اختى زمان
ويوم وفاة جدى
اقتباس :

اكتر موقف حسيت انك محروج فيه؟؟


يوم صحيت فى الساعه 5 وافتكرت اننا المغرب والمفروض انى كنت اخرج
ومابصتش من الشباك ولا اى حاجة لانى حسيت انى نمت كتير
فاكلمت صحابى اهلهم ردو وقالولى فى حد يخرج دلوقتى يبنى
فادة كان اكتر موقف محرج
اقتباس :

اذكر بعض الصفات السيئه فيك ؟وبعض الصفات الجيده ؟

السيئة انى باخد كل حاجة على اعصابى
الجيدة انى بحفظ الاسرار
اقتباس :

حبيت كام مرة ؟ وانجرحت كام مرة واللى جرحك كان حد قريب منك ولا لا؟
حبيت كتير ومافيش ولا حب حقيقى
انا كل يوم بتجرح..
اقتباس :

& ايه الحاجه اللى بتعملها كل يوم وبتخليك فرحان ؟؟ (( اياك تكدب ))

ههههههههههههههههههههه

ولا حاجة بعد على النت

اقتباس :

& ايه الحاجه اللى بتتضايق منها من اصحابك ؟؟


الهزار التقيل اوى

اقتباس :


& موقف حصل من واحد صحبك واتضايقت منه ؟؟ مع ذكر السبب ومين الواد دا

موقف كنت سايب مع صحابى الموبايل وقالولى اما رجعت انه اسرق كلهم كانو متفقين
وافتكرتو اسرق بجد واما عرفت ضربته
ههههههههههه

اقتباس :
& حياتك ماشيه ازاى يا شــــيـــرىّ ؟؟

ايام حزينة ويوم حلو
اقتباس :


نلتقى بعد الفاصل (( شويه وراجعين ))

هههههههههه مستنيك ياعم



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


love is my time
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 540
العمر : 22
بلدك اية : شباب روش
مزاجك اية النهاردة : عالى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأربعاء سبتمبر 23, 2009 2:57 am

ها هنا انتهاالمدة للاسئئلة الادارة ونحن ننتظر اسئلة الاعضاء طوال الاسبوعى
لاتنسوا ان التنافس كان بين شريف وبنجور وشري نجه بالتصويت بعد هذا الاسبوع سنتفق مع بنزور لليكون على كرسى الاعتراف الثالث



متغيب لليوم 2/7
انتظرونى     بعودة اقوى
Des!gn-ESLAM
.:: روش جديد ::.
.:: روش جديد ::.
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 13
العمر : 24
بلدك اية : مصر
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الأربعاء سبتمبر 23, 2009 9:02 am

شري حبيبى اسئلك كام سؤال كدة

اية احسن حاجة بتحب تعملها

اية الحاجة ال بتعملها يوميا

و اية الحاجة ال معملتهاش و نفسك تعملها
S7ERIF
ـ[ Vip ]ـ
ـ[ Vip ]ـ
avatar
الجنس : ذكر
عـدد الـمـســاهـمـــات : 560
العمر : 24
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الخميس سبتمبر 24, 2009 1:48 am

اهلا يا اسلام باشا

اقتباس :
اية احسن حاجة بتحب تعملها

انى اكلم صحابى على النت

اقتباس :

اية الحاجة ال بتعملها يوميا

بشرب بيبسى كتير اووووى
اقتباس :

و اية الحاجة ال معملتهاش و نفسك تعملها
نفسى اسافر برا مصر

منور ياجميل



Love starts with a smile , Grows with a kiss, and Ends with a tear


كرسى الاعتراف الجزء الثانى مع المدير الجميل شريف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب روش  :: القسم العام General Section l :: الكوفى شوب CoFFee Shop l-

منتديات شباب روش

↑ Grab this Headline Animator